reklama

Tom Rachman : Nedokonalci

Bol to výstrel do tmy. Patrí to k tlači. Písať o knihách. O nových knihách. Akože dobrých. Upozorňovať. Zriedka to vyjde. Že ma to trafí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Niekoľko krát som narazil na recenziu. Na písanie o tejto knihe. Potom som narazil na knihu. Za pár eur. Nič som od toho nečakal. Ako hovorím. Zriedka to vyjde. Zobral som si to na dovču. A vyšlo to. Nedokonalci sú výborné dovolenkové čítanie. Ani neviem, ako sa tomuto typu literatúry hovorí. Oddychová? No nemohol som sa odtrhnúť. Potom som si to šetril. Keď som si uvedomil, že som narazil na niečo mimoriadne. To sa mi naposledy stalo s Miléniom. Pred pár rokmi. Každému by som to prial. Takto sa baviť. Knihou. Dobre preloženou. To v Artfore vyšlo. Debut. Román o ľuďoch. O našej nedokonalosti. Hlavne excelentne napísaný. Úžasne to odsýpa. Veta za vetou. Príjemne. Ak konfliktné, tak príjemne konfliktné. Čítanie na prázdniny. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, či by som radšej nemal písať o tom, ako to nerobím. Nedržím prst na pulze doby. Ako sa na to pozerám zvrchu. Je to póza. Ako mnoho iných. V mojom žvote. Radšej si opatrím niečo minulé. Akože kanonické. Nie, že by stále nepísali dobré knihy. Zabieham.Toto je o tom, že v množstve bestsellerov, som náhodou natrafil na skvost. 

To si nenechajte ujsť. Tento nekrológ tlačených novín. Tento excelentný pop. 

Juraj Kusý

Juraj Kusý

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovník kníh,filmu,hudby. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu